لباس مناسب خانم های لاغر
نوشته شده توسط : رضا اسدی

از موارد مهمی که خانوم ها باهاش رو به رو هستند، چاقی یا لاغری اندام های آنها می باشد. این موضوع احتمالاً برای خیلی از افراد آزار دهنده است و با رژیم های دشوار هم به اندازه ای تغییری حاصل نخواهد شد که از آن رضایت داشته باشند. برخی از این چاقی و لاغری ها ممکن است ارثی باشد و اگه این مورد بود نمی توان کار زیادی انجام داد. در این مقاله ما قصد داریم نکاتی در مورد پوشاندن مشکلات اندامیتون برای شما ارائه کنیم، همراه ما باشید.

شلوار های راسته یا گشاد

اول چیزی که ما برای شما باید در این زمینه بگیم این است که بهتره همیشه لباس هاتون رو از رنگ های روشن انتخاب نمایید به دلیل اینکه رنگ روشن باعث می شود اندام بزرگ تر از حد واقعی داشته باشید. خانوم هایی که پاهای بسیار لاغری دارن و یا پاهاشون از هم فاصله داره، قطعاً می بایست از شلوار هایی که اندکی آزاده هستند استفاده نمایند. شلوار های پارچه ای پیلی دار که راسته هستن می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. شلوار های جین و لگ های اسکینی و جذب رو فراموش کنین و به جاش از شلوار های جین راسته یا کتون بهره گیری نمایید که به پاهایتان نچسبد و لاغری شما را نشان ندهد.

از مانتو و ژاکت های آزاد استفاده کنید

در صورتی بدن و بالا تنه ی شما لاغر است، بهتره است که از مانتوهایی یکم گشادن استفاده نمایید و با شلوار راسته ست کنین. این ست همه ی اندام شما می پوشد و نیم گذارد لاغری شما به دیده شود. کار دیگه ای هم که می توانید انجام دهید این است که روی لباس هایی که به تن می کنید، از ژاکت های حریر آزاد و گشاد بهره گیری نمایید تا لاغری شما پوشیده شود و به چشم نیاد.

پیراهن های گلدار گزینه ی مناسبی برای خانم های لاغر است

پارچه گلدار برای اشخاص لاغر بسیار مناسب خواهد بود و به دلیل شلوغ شدن پارچه، توجه رو از کلیت اندام بر میدارد و لاغری شما رو پوشش می دهد. مناسب ترین راه برای استفاده از این پارچه ها، پیراهن های گلدار می باشد. پیراهن رو می توانید یکم گشاد و آستین دار انتخاب نمایید و دیگه هیچ نگرانی از بابت اندام خود نداشته باشید.

خانم های ریز نقش شومیز های گشاد به تن کنند

برای اینکه بتوان بهترنی شومیز را انتخاب کرد. باید دقت داشته باشید که مدل لباس گشاد باشد نه اینکه اندازه بزرگی داشته باشد. ب دلیل اینکه اینجوری بدتر لباس براتون بزرگ تر میشه و شکل خوبی ندارد. شومیز های رنگ روشن با پارچه های طرح دار می توانند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و لاغری شما را بپوشاند، و می تواند بسیار اثر گذار باشد. مدل های آستین کلوش که به تازگی مد شده برای این افراد بسیار کمک خوبی خواهد بود و می توانند از این شومیز ها بیشتر استفاده نمایند.

نحوه ی انتخاب لباس بهاری برای خانم های لاغر

به شکل معمول بعضی از آدم ها نسبت به اندام خود رضایتمند نیستند. افراد چاق همواره تمایل دارند لاغر و افراد لاغر تمایل دارند چاق باشند. نحوه لباس به تن کردن، خیلی از مشکلات اندام ما را می تواند از بین ببرد.

به طور کلی لباس هایی که بسیار تنگ و چسبان هستند به علت اینکه خیلی به بدن شما می چسبند، باعث می شود شما لاغر به نظر بیاید و اصلا انتخاب درستی نخواهد بود. همیشه تلاش کنید که لباس های مناسب به اندازه خودتان را به استفاده نمایید. لباس های بسیار شل و گشاد شما را پیر نشان خواهد داد و اعتماد بنفس شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: