چگونه در ایام کرونا در خانه شاد باشیم
نوشته شده توسط : رضا اسدی

تمامی موجودات روی کره زمین به گونه ای آفریده شده اند که می توانند تا حدودی خود را با موقعیت های مختلف وفق بدهند، در واقع موجودات مختلف بدلیل تغییراتی که در زندگیشان رخ داده است دچار تغییراتی در فرم بدن یا نحوه زندگی شده اند، اما این در طول زمانی نسبتا طولانی ایجاد شده است و معمولا موجودات کمتری می توانند در زمان های کوتاه تغییر کنند.

انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید نحوه رفتارش به گونه دیگری باشد و بتواند به خوبی خودش را با موقعیت های جدید وفق دهد، یکی از مسائلی که تمامی مردم دنیا در سال 2020 با آن درگیر شدند، بیماری کرونا است، از این رو هر کسی بهتر توانست خودش را با شرایط جدید وفق دهد موفق تر بوده است.

مسلما هنگامی که همه افراد مجبورند در خانه بمانند، بهترین کاری که می توان انجام داد این است که هر کسی سعی کند روحیه خود را نبازد و به خوبی و آرامش در خانه شاد باشند، از جمله کارهایی که برای شاد بودن در ایام کرونا می توان نام برد، مطالعه، فیلم دیدن، ورزش، انجام کارهای معوقه وبازی است.

بازی های بسیار زیادی است که می توان به تنهایی و یا با سایر اعضای خانواده آن هارا انجام داد، مثلا ارتقای اطلاعات عمومی می تواند یکی از سرگرمی های مناسب باشد، برای شروع می توانید با پرچم و جمعیت کشورهای مختلف آغاز کنید، مثلا از یکدیگر بپرسید جمعیت فرانسه چند نفر است ویا پرچم آرژانتین به چه رنگ است.

 





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: