نوشته شده توسط : رضا اسدی

دکتر میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر ایرانی است که در سال 1365 در اصفهان متولد شد و با ذهن خلاق خود توانست به جایگاه مهمی در زمینه های کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای مختلف در این بستر بزرگ دست یابد. این کارآفرین برتر ایرانی که توانسته در سنین پایین خدمت بزرگی به معضل بیکاری کند، مراحل مختلفی را در زندگی خود پشت سر گذاشته است. در این مقاله می خواهیم برخی از فراز و نشیب های زندگی او را مرور کنیم.

اگر دکتر میثم شکری ساز را نمی شناسید و می خواهید اطلاعات خوبی در مورد ایشان به دست آورید، به جای خوبی آمده اید. ما به شما کمک می کنیم که این شخص را بهتر بشناسید. زیرا همه کارآفرینان بزرگ دنیا زندگی جذابی داشتند و داستان زندگی آنها می تواند درس بزرگی برای سایر مردم دنیا باشد.
دکتر میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یک کارآفرین موفق ایرانی است

دکتر میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر ایران است که با تحصیلات، مدارج علمی و تجربیات فراوان در زمینه کارآفرینی صدها جوان را به کار گرفته است. این کارآفرین برتر ایرانی نه تنها در دوران اپیدمی کرونا کسب و کار خود را تغییر نداد. بلکه با استراتژی و ذهنیتی که از این شرایط به دست آورده بود توانست نیروی کار زیادی را استخدام کند و کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد. در ادامه به بررسی بیوگرافی، تحصیلات، سوابق اجرایی، کتاب های این فرد می پردازیم.

 
مروری بر بیوگرافی میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز همه چیز را از صفر شروع کرد و افراد زیادی را با ایجاد انگیزه در آنها و کسب درآمد بسیار حرفه ای استخدام کرد. او برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود با چالش های زیادی روبرو بوده و اکنون به عنوان یکی از برترین کارآفرینان و مشاوران تجاری شناخته می شود. اما این شخصیت والا مانند همه افراد مشهور دنیا در زندگی شخصی خود فراز و نشیب هایی داشته است. دکتر میثم شکری ساز در سال 1365 در اصفهان به دنیا آمد و به دلیل موقعیت شغلی پدر بخشی از دوران کودکی خود را در بوشهر گذراند.

پدر میثم شکری ساز در جبهه فعالیت می کرد و او در 15 سالگی به دلیل شدت جراحات بازنشسته شد و به همراه خانواده به اصفهان بازگشت.

میثم شکری ساز از دوران کودکی و نوجوانی فردی باهوش و کنجکاو بود و همیشه دوست داشت کسب و کار خود را راه بیندازد.

پس از پایان دبیرستان در کنکور سراسری شرکت کرد و لیسانس مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی گرفت و برای ادامه تحصیل عازم آلمان شد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت MBA از دانشگاهی در آلمان به نام Ashtenbais دریافت کرد. وی علاوه بر دانشگاه اشتبانیس دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

در همان زمان ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف به ذهنش خطور کرد و همیشه آرزوی ایجاد شغل و معضل بیکاری را در ذهن داشت. دکتر میثم شکری ساز سپس موفق به اخذ مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی شد.

 
کسب و کار و فعالیت های اقتصادی میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یکی از بزرگترین دستاوردهای خود را در سال 1388 آغاز کرد. هلدینگ پارس پندار نهاد در سال 1388 توسط دکتر میثم شکری ساز تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه حرفه آموزی و آموزش آغاز کرد. شرکت پارس پندار نهاد در حال حاضر به عنوان بزرگترین مرکز آموزش حرفه ای ایران شناخته می شود. میثم شکری ساز مدیرعامل این هلدینگ بزرگ است و قطعا تنها دلیل موفقیت بزرگ این مجموعه است.
میثم شکری ساز

میثم شکری ساز یکی از افراد تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی است.

دکتر میثم شکری ساز به دلیل موفقیت های فراوان در این سال ها به عنوان برترین تجارت ایران شناخته شد و توانست عناوین زیادی را در عرصه ملی و بین المللی کسب کند. یکی از بزرگترین دستاوردهای میثم شکری ساز که به سراسر کشور رسید. وی به عنوان مدیر ارشد اطلاعات در سراسر کشور انتخاب شد. این موفقیت در سنین پایین ممکن است غیرممکن تلقی شود. اما دکتر میثم شکری ساز در سال 1396 عنوان مدیر ارشد اطلاعات ایران را دریافت کرد و این موفقیت را می توان در مجموعه وی مشاهده کرد.

در حال حاضر هلدینگ پارس پندار نهاد یکی از بزرگترین شرکت های کشور است که در شهرهای اصفهان، تهران و تبریز شعبه دارد و دکتر میثم شکری ساز قصد دارد این شرکت بزرگ را در شهرهای دیگر ایران نیز افتتاح کند.

در این مجتمع بزرگ که عمده فعالیت آن در زمینه آموزش مجازی است، چند صد نفر مشغول به کار هستند که باعث شده بخشی از معضل بیکاری در بین جوانان شهرستان های مذکور ریشه کن شود. فعالیت‌ها و راهبردهای میثم شکری ساز در دو سه سال اخیر در دوران اپیدمی کرونا که بسیاری از افراد شغل خود را از دست دادند، مانع از اخراج افراد این شرکت به دلیل تعدیل نیرو شد. در همین دوران بود که این مدیر توانمند و مدبر توانست افراد زیادی را به خدمت بگیرد.

 

دکتر میثم شکری ساز در خصوص تعریف مدیریت استراتژیک می گوید: «استراتژیک



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

این روزها شاهد ظهور شرکت های تجاری مختلف در بازار هستیم که متأسفانه پس از چندین سال کار شکست خورده و در نهایت رها و یا تعطیل شده اند. این قضیه از چشم دکتر ماکان آریا پارسا پنهان نماند! اما چرا یک شرکت با این همه کارمند باید اینگونه به پایان برسد؟ با توجه به شرایطی که در آن حضور داریم در کنار شرایط اقتصادی می توان به سوء مدیریت در این شرکت ها اشاره کرد. مهمترین اصل در رهبری یک گروه، مدیریت است. می توان گفت مدیریت صحیح راهی است که در آن منابع انسانی، سرمایه و اهداف مجموعه همسو شده و منجر به سودآوری و اشتغال زایی می شود. مدیر موفق کسی است که بتواند با دانش، دانش کافی، تجربه و با اتخاذ روش های مدیریتی صحیح مجموعه را بهبود و ارتقا دهد و همیشه در شرایط سخت برنامه ریزی جایگزین داشته باشد. از نمونه های یک مدیر موفق می توان به کارآفرینانی مانند دکتر ماکان آریا پارسا اشاره کرد. اگر می خواهید در مورد این مدیر و کارآفرین موفق بیشتر بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید ... بیوگرافی ماکان آریا پارسا دکتر ماکان آریا پارسا در بیست و نهم فروردین 1365 در خانواده ای به دنیا آمد. با مادری فرهیخته و پدری ارتشی.

او از همان ابتدای جوانی بسیار خلاق و ساختارشکن بود. وی همواره دوست داشت جوانان کشور با کسب علم و دانش و داشتن شرایط مناسب به پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور دست یابند. از کودکی علاقه زیادی به کمک به افراد جامعه داشت و خیلی زود پله های رشد و تکامل را طی کرد. او بیش از یک دهه پیش اولین موسسه آموزش مجازی کشور را تأسیس کرد و سپس یک هلدینگ بزرگ راه اندازی کرد. وی به عنوان مدیر این هلدینگ و چندین مجموعه دیگر سال ها خدمات ارزنده ای از جمله صدور استانداردهای ISO برای شرکت ها، خدمات مهاجرت و ثبت شرکت، خدمات چاپ و نشر و بسیاری دیگر را ارائه کرده است.

او شرکت های زیادی را به عنوان زیرمجموعه هلدینگ خود تأسیس کرد و صدها جوان را استخدام کرد. همچنین همیشه درس های بزرگی برای پیشرفت و موفقیت بیشتر به آنها می داد. آریا پارسا نیز نویسنده و نویسنده ای سرشناس است که کتاب های اصلی او در موضوعاتی مانند استراتژی های مدیریت، بازاریابی و فروش، مدیریت صحیح منابع انسانی و مواردی از این دست است. سمینارها و همایش های ماکان آریا پارسا

دکتر آریا پارسا در سمینارها و نشست های بسیاری در داخل و خارج از کشور حضور و شرکت می کند. همه کسانی که در سمینارهای این کارآفرین و مدیر نمونه شرکت کرده اند، قبول دارند که او سخنران انگیزشی است که در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش و رازهای موفقیت مشاوره های ارزشمندی ارائه می دهد. چهار نمونه از مهمترین سمینارهایی که وی برگزار کرده و یکی از سخنرانان اصلی آنها بوده است عبارتند از:

اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور در اسفند 1396 اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت کشور در اسفند 1396 سمینار بزرگ امید (فرصت های کسب و کار و اشتغال). ویژه جوانان) در اردیبهشت 1388 اجلاس سران مدیریت و کارآفرینی کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد «نقش کارآفرینی در فضای مجازی» و در قالب ایجاد سمپوزیوم علمی و دریافت و انتشار آثار آن توسط گروهی از مراکز علمی و پژوهشی کشور در تیرماه 1400 موفقیت کارآفرینی دکتر ماکان آریا پارسا در کسب و کار و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق برای همه ما لذت بخش است. برای مدیریت تعداد زیادی از افراد، کسب و کار خود و رسیدن به موفقیت های زیادی. البته این کار به این راحتی هم نیست وگرنه تعداد کارآفرینان موفق الان آنقدر کم نبود! راه اندازی یک کسب و کار و موفقیت در آن یک پروسه طولانی است که برای رویارویی با مشکلات و بحران های پی در پی باید کفش های به اصطلاح آهنی بپوشید! اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت این است که مسیر کارآفرینان موفق را دنبال کنید. ابتدا با مفهوم صحیح کارآفرینی آشنا شوید. کارآفرینی تلاشی فراگیر برای ایجاد و خلق ارزش از طریق شناخت فرصت های شغلی، تخصیص زمان و تلاش کافی، مدیریت نوآورانه و خلاقانه است. البته با ریسک مالی، روانی و اجتماعی مناسب و استفاده از مهارت های مدیریتی و ارتباطی به منظور بسیج منابع انسانی، مالی و اجتماعی برای دستیابی به محصول و خدمت جدید و کسب رضایت از نتیجه و رسیدن به استقلال مالی. نیز همراه است. در این راستا دکتر ماکان آریا پارسا معتقد است که کارآفرینی به فرآیند شناسایی فرصت های جدید و ایجاد کسب و کار و سازمان جدید و رو به رشد برای استفاده از فرصت های شناسایی شده و در نتیجه کالاها و خدمات جدید به جامعه اشاره دارد. عرضه شده است. این نکات را می توانید در مقاله The Role of Entr مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی


دکتر ماکان آریا پارسا فردی است که با توجه به فراز و نشیب های زندگی خود در خانواده ای متوسط ​​به دنیا آمد و با توجه به جوانی خود توانست در زمینه های کارآفرینی، تجارت، مدیریت و ... موفقیت های زیادی کسب کند. این کارآفرین برتر ایرانی در سال های اخیر توانسته نقش بسزایی در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور ایفا کند. اگر می خواهید ماکان آریا پارسا را ​​به طور کامل بشناسید و از مراحل زندگی او آگاه شوید و بفهمید که این شخصیت چگونه بدون هیچ گونه حمایت مالی و مادی توانسته صاحب چندین کسب و کار بزرگ در ایران شود، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر رایرانی

مراحل زندگی ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایرانی

ماکان آریا پارسا مانند دیگر کارآفرینان مطرح ایران زندگی پرفراز و نشیبی داشته است. در این قسمت قصد داریم دوره های زندگی آنها را به صورت جداگانه بررسی کنیم.
کودکی و نوجوانی ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا در یک روز بهاری در فروردین 1365 به دنیا آمد و از ابتدای کودکی فردی باهوش و کنجکاو در مورد مسائل و اتفاقات پیرامونش بود. پدر ماکان آریا پارسا که نظامی و میهن پرست بود به دلیل موقعیت شغلی به همراه خانواده به بوشهر مهاجرت کرد و به همین دلیل ماکان آریا پارسا بخشی از دوران کودکی خود را در بوشهر گذراند. پدر ماکان در این دوران به طور کامل درگیر جنگ ایران و عراق بود و پس از مدتی به دلیل شدت جراحات مجبور به بازنشستگی شد، بنابراین ماکان آریا پارسا به همراه خانواده به اصفهان بازگشت.

ماکان آریا پارسا دوران دبیرستان خود را در این دوران در اصفهان گذراند و در این دوران همواره به دنبال کسب درآمد و تست مشاغل مختلف بود تا بتواند در جیب خود پول دربیاورد.



ماکان آریا پارسا پس از شرکت در کنکور سراسری توانست تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی به پایان برساند. وی پس از اخذ مدرک لیسانس توانست مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت MBA از دانشگاه Ashtenbais آلمان اخذ کند. وی علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان، بار دیگر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت MBA را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران دریافت کرد.

ماکان آریا پارسا به دلیل عدم حمایت مالی همواره سعی در یافتن راهی برای ایجاد ثروت، اشتغال زایی و خدمت به جامعه داشت. بنابراین او ایده های زیادی داشت. بر اساس خاطراتش، او تا اواسط دوران دانشجویی کارهای مالی زیادی را امتحان کرده بود. این کارآفرین حتی برای مدتی به دانش آموزان دیگر تدریس خصوصی داد و به این ترتیب منبع امرار معاش شد. وی سپس دکترای کارآفرینی خود را با موفقیت از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد و دانش خود را در این زمینه چندین برابر کرد.
سوابق تحصیلی ماکان آریا پارسا در یک نگاه

    مدیر ارشد فناوری اطلاعات در سال 1396

    دکتری کارآفرینی، آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی

    کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

    کارشناسی ارشد، MBA، دانشگاه Steinbeis، برلین، آلمان

    لیسانس مهندسی صنایع گرایش تولیدات صنعتی

    دارنده مدرک MBA مدیریت بازرگانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001: 2000 از DNV هلند

    دارنده مدرک تحصیلی عالی در حقوق تجارت و داوری

مشاغل و مشاغل ماکان آریا پارسا

همانطور که در مراحل زندگی ماکان آریا پارس اشاره کردیم او از ابتدای جوانی به فکر مشاغل زیادی بوده است اما به دلایل مختلف از جمله تامین مالی نتوانسته برخی از این ایده ها را اجرایی کند. سرانجام ماکان آریا پارسا در سال 1388 با جذب پرسنل کم توانست مرکز آموزشی مجازی به نام هلدینگ پارس راه اندازی کند.

ماکان آریا پارسا در همان سال‌های اینترنت ایده ارائه آموزش مجازی را داشت و می‌دانست که این ایده در نهایت به کار او می‌آید و از این طریق می‌تواند به بخشی از جامعه تشنه آموزش و اطلاعات خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد. مجتمع هلدینگ پارس پندار نهاد در حال حاضر یکی از بزرگترین مراکز ایران است که به تنهایی دارای چندین شرکت زیرمجموعه تجاری می باشد.

ماکان آریا پارسا رکوردهای متعددی دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود:

    مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مرکز توسعه آموزش مجازی پارس از آبان ماه 1388

    رئیس کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکتها (کاوش)

    رئیس موسسه انتشارات دیجیتال پارسیان با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    مدیر مرکز شماره 3 جهاد دانشگاهی اصفهان از آذر 1387 تا اردیبهشت 88

    رئیس موسسه انتشارات دیجیتال پارسیان، دانش پندار علم گستر

    سرپرست انتشارات پارسیان دانش پندار

    رئیس پژوهشکده خبری


ارسال تصویر

دکتر ماکان آریا پارسا مشاغل زیادی را آغاز کرده است



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی


دکتر ماکان آریا پارسا فردی است که با توجه به فراز و نشیب های زندگی خود در خانواده ای متوسط ​​به دنیا آمد و با توجه به جوانی خود توانست در زمینه های کارآفرینی، تجارت، مدیریت و ... موفقیت های زیادی کسب کند. این کارآفرین برتر ایرانی در سال های اخیر توانسته نقش بسزایی در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور ایفا کند. اگر می خواهید ماکان آریا پارسا را ​​به طور کامل بشناسید و از مراحل زندگی او آگاه شوید و بفهمید که این شخصیت چگونه بدون هیچ گونه حمایت مالی و مادی توانسته صاحب چندین کسب و کار بزرگ در ایران شود، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر رایرانی

مراحل زندگی ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایرانی

ماکان آریا پارسا مانند دیگر کارآفرینان مطرح ایران زندگی پرفراز و نشیبی داشته است. در این قسمت قصد داریم دوره های زندگی آنها را به صورت جداگانه بررسی کنیم.
کودکی و نوجوانی ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا در یک روز بهاری در فروردین 1365 به دنیا آمد و از ابتدای کودکی فردی باهوش و کنجکاو در مورد مسائل و اتفاقات پیرامونش بود. پدر ماکان آریا پارسا که نظامی و میهن پرست بود به دلیل موقعیت شغلی به همراه خانواده به بوشهر مهاجرت کرد و به همین دلیل ماکان آریا پارسا بخشی از دوران کودکی خود را در بوشهر گذراند. پدر ماکان در این دوران به طور کامل درگیر جنگ ایران و عراق بود و پس از مدتی به دلیل شدت جراحات مجبور به بازنشستگی شد، بنابراین ماکان آریا پارسا به همراه خانواده به اصفهان بازگشت.

ماکان آریا پارسا دوران دبیرستان خود را در این دوران در اصفهان گذراند و در این دوران همواره به دنبال کسب درآمد و تست مشاغل مختلف بود تا بتواند در جیب خود پول دربیاورد.



ماکان آریا پارسا پس از شرکت در کنکور سراسری توانست تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی به پایان برساند. وی پس از اخذ مدرک لیسانس توانست مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت MBA از دانشگاه Ashtenbais آلمان اخذ کند. وی علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان، بار دیگر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت MBA را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران دریافت کرد.

ماکان آریا پارسا به دلیل عدم حمایت مالی همواره سعی در یافتن راهی برای ایجاد ثروت، اشتغال زایی و خدمت به جامعه داشت. بنابراین او ایده های زیادی داشت. بر اساس خاطراتش، او تا اواسط دوران دانشجویی کارهای مالی زیادی را امتحان کرده بود. این کارآفرین حتی برای مدتی به دانش آموزان دیگر تدریس خصوصی داد و به این ترتیب منبع امرار معاش شد. وی سپس دکترای کارآفرینی خود را با موفقیت از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد و دانش خود را در این زمینه چندین برابر کرد.
سوابق تحصیلی ماکان آریا پارسا در یک نگاه

    مدیر ارشد فناوری اطلاعات در سال 1396

    دکتری کارآفرینی، آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی

    کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

    کارشناسی ارشد، MBA، دانشگاه Steinbeis، برلین، آلمان

    لیسانس مهندسی صنایع گرایش تولیدات صنعتی

    دارنده مدرک MBA مدیریت بازرگانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001: 2000 از DNV هلند

    دارنده مدرک تحصیلی عالی در حقوق تجارت و داوری

مشاغل و مشاغل ماکان آریا پارسا

همانطور که در مراحل زندگی ماکان آریا پارس اشاره کردیم او از ابتدای جوانی به فکر مشاغل زیادی بوده است اما به دلایل مختلف از جمله تامین مالی نتوانسته برخی از این ایده ها را اجرایی کند. سرانجام ماکان آریا پارسا در سال 1388 با جذب پرسنل کم توانست مرکز آموزشی مجازی به نام هلدینگ پارس راه اندازی کند.

ماکان آریا پارسا در همان سال‌های اینترنت ایده ارائه آموزش مجازی را داشت و می‌دانست که این ایده در نهایت به کار او می‌آید و از این طریق می‌تواند به بخشی از جامعه تشنه آموزش و اطلاعات خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد. مجتمع هلدینگ پارس پندار نهاد در حال حاضر یکی از بزرگترین مراکز ایران است که به تنهایی دارای چندین شرکت زیرمجموعه تجاری می باشد.

ماکان آریا پارسا رکوردهای متعددی دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود:

    مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مرکز توسعه آموزش مجازی پارس از آبان ماه 1388

    رئیس کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکتها (کاوش)

    رئیس موسسه انتشارات دیجیتال پارسیان با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    مدیر مرکز شماره 3 جهاد دانشگاهی اصفهان از آذر 1387 تا اردیبهشت 88

    رئیس موسسه انتشارات دیجیتال پارسیان، دانش پندار علم گستر

    سرپرست انتشارات پارسیان دانش پندار

    رئیس پژوهشکده خبری


ارسال تصویر

دکتر ماکان آریا پارسا مشاغل زیادی را آغاز کرده است



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی



اگرچه تعاریف متعددی از کارآفرینی وجود دارد، اما هنوز تعریف واحد و جهانی از این واژه وجود ندارد. برای مثال به این چند تعریف از کارآفرینی توجه کنید تا به سراغ بیوگرافی کوتاه دکتر ماکان آریا پارسا، کارآفرین ایرانی برویم و نکات مهم کارآفرینی را از ایشان بخوانیم:

 کارآفرینی فرآیند اقداماتی است که یک کارآفرین به عنوان فردی که همیشه به دنبال ایده‌های جدید است، برای ایجاد فرصت‌های جدید از این ایده‌ها با پذیرش خطرات و تردیدهای ذاتی هر اقدام جدید استفاده می‌کند.

کارآفرینی یعنی درک و استفاده از فرصت ها. کارآفرینان افرادی هستند که اقتصاد و سازمان ها را زنده می کنند.

کارآفرین شخصی است که ابزارهای تولید را خریداری می کند تا آنها را در محصولات قابل فروش ترکیب کند. کارآفرین هنگام خرید از قیمت نهایی محصولات اطلاعی ندارد..!

 کارآفرین کسی است که در "تصمیم گیری منطقی در مورد هماهنگی منابع کمیاب" تخصص دارد. وی «داشتن توانایی قضاوت و قضاوت» را عنصر مشترک همه کارآفرینان معرفی کرد.

و تعاریف گسترده دیگری که همه از روی سوء ظن ابداع کردند.

 
ویژگی های کارآفرینان بزرگ چیست؟

بیایید به برخی از ویژگی های کارآفرینان نگاه کنیم:
آنها خلاق هستند

در واقع این خلاقیت است که تفاوت بزرگ بین کارآفرینان و غیر کارآفرینان را مشخص می کند.
آنها پیشگام و مبتکر هستند

آنها پیشگام و مبتکر هستند. آنها از رهبر بودن نمی ترسند و دلشان نوآوری می خواهد.
البته، همه کارآفرینان نیازی به ایجاد تغییرات عظیم ندارند، اما آنها آرزوی تغییر دارند و می‌خواهند دنیا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنند.
آنها آینده نگر هستند

کارآفرینان عموما آینده نگر هستند. آنها زودتر از دیگران به دنبال فرصت های رو به رشد آینده هستند و آنها را درک می کنند. نابغه هایی مانند ایلان ماسک، بیل گیتس یا استیو چاوز از جمله آنها بودند. آنها منتظر نیستند که دنیا تغییر کند، بلکه خود دنیا را تغییر می دهند.
آنها جرات ریسک کردن را دارند

زندگی بدون ریسک چیز کمی دارد. مخصوصا برای کارآفرینان بزرگ...! آنها جرات ریسک کردن را دارند حتی اگر خطراتشان شکست بخورد.
آنها گرانبها هستند

 کارآفرینان پول را در اولویت قرار نمی دهند، آنها پول را حداقل در ابتدای کار خود در اولویت قرار نمی دهند و مدام به ایجاد ارزش فکر می کنند. آنها ارزش اضافه می کنند و پول به دنبال آن است.
شغل ایجاد می کنند

ایجاد شغل یکی از مهمترین ویژگی های کارآفرینان است. آنها خود را مسئول ایجاد شغل برای افراد کم و بیش می دانند.
ثروت می آفرینند

کارآفرینی اگر به خوبی انجام شود اغلب غنی است. ثروتمندترین افراد جهان نیز کارآفرینان بزرگی هستند.
آنها ویژگی های یک رهبر را دارند

کارآفرینان عموماً «رهبران» خوبی هستند. آنها مهارت های مدیریتی و سازمانی خود را تقویت می کنند و همچنین سعی می کنند ذینفعان را در نظر بگیرند. کارآفرینان رهبرانی بلندپرواز و الهام بخش هستند.

 
دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین ایرانی کیست؟

دکتر ماکان آریا پارسا یک کارآفرین ایرانی است که علیرغم سن کمش توانسته موفقیت های زیادی کسب کند.

وی ضمن ایجاد و توسعه کسب و کار، تعداد زیادی کارگر را در سمت های مختلف به کار گرفت. بسیاری از کارآفرینان در حال حاضر در ایران فعال هستند و در غیاب شغل تعداد زیادی کارمند را به کار می گیرند. یکی از این کارآفرینان مطرح ماکان آریا پارسا است که در ادامه به معرفی وی می پردازیم. اما قبل از اینکه بدانیم ماکان آریا پارسا کیست، نگاهی به وضعیت کارآفرینی و برخی از چالش های آن در ایران بیندازیم.

 
مراحل کارآفرینی چیست؟

کارآفرینی نیز مانند هر شرکت ارزشمند دیگری نیازمند مراحل زیر است:

     یک فرصت را شناسایی کنید
    یک چشم انداز را تعریف کنید
    دیگران را متقاعد کند
    منابع لازم را فراهم کند



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

کلاس  طراحی لباس

در طول تاریخ ، لباس هر فرد نشان دهنده قومیت ، اعتقادات ، فرهنگ و شخصیت وی بوده و ارز هر فرد از نظر پوشش وی اندازه گیری شده است. فارغ التحصیلان این رشته پاداش زیادی در جامعه پزشکی دارند ، زیرا این افراد به حفظ فرهنگ و ملیت کمک می کنند و در صورت استفاده همیشه بهترین و بهترین لباس ها را تولید می کنند. یک لباس راحت در طول تحصیل ، با انواع مختلف لباس برای افراد مختلف ، محیط های مختلف آشنا شوید.

کلاس طراحی لباس چیست؟

شکی نیست که هر یک از ما خود را در مرکز جهان قرار داده ایم (حتی اگر آن را انکار کنیم). به همین دلیل قلب های ما شیفته لباس ها بودند ، کیف و کفش های ما بی نظیر بود و مختصر و متناسب با ظاهر و علایق درونی ما بود. در اینجا ، وقتی او طراحی لباس سوپرمن را برای ما می کشد ، به سمت خیابان شانزه لیزه می رود و با یک چشم به شما می گوید: "نگران نباشید!" من آن را درست می کنم.
اگر هنر و وسعت آن را با شاخه های پیچیده یک گوزن مقایسه کنیم ، استفاده از طراحی لباس آن بخشی از شاخ است که از هنر نقاشی و دوازدهم متمایز است. شاید اکنون نمی توان این هنر را توسط علم زیبایی شناسی نادیده گرفت. طراحی لباس فرایند آفرینش و جادوگری است. جادوی زنده سازی پارچه. هدف اصلی این هنر طراحی یک لباس خاص از متن با مشخصات ظاهری ، اندام و علایق افراد است. هدفی که طراحان مد را از قلب درگیر خود می کند.
کلاس طراحی لباس ، طراح لباس کسی است که با استفاده از هنر نقاشی و تکنیک های خیاطی طرح جدیدی خلق می کند. یک طراح لباس در هنر نقاشی و خیاطی تسلط دارد ، او همچنین دارای ذهنی خلاق است. او با ایده گرفتن از طبیعت ، عناصر فرهنگی و اجتماعی و حتی مفاهیم انتزاعی طراحی می کند.
برای یک لباس راحت و حرفه ای و کاربلد ، مدرک لیسانس در طراحی پارچه و لباس کافی نیست ، با تسلط بر هنرهای تجسمی ، تجربی ، طراحی عمومی و گرافیک خود را توانمند کنید. تا جایی که نمی تواند از مطالعه تاریخ و فلسفه هنر بی خبر باشد.
مراحل یک طراح لباس به شرح زیر است:
1. شروع و سلیقه مشتری را بررسی کنید.
2. با کمک دانش و هنر او و ایده ای که در ذهن او است ، لباس های مورد نظر برای طراحی خود را مشاهده می کنید.
3. با آگاهی از انواع پارچه ها ، بهترین نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب کنید.
4. با تکیه بر علم مدل سازی (الگو سازی) ، الگوهای اصلی طراحی ایجاد می شود.
5- در آخرین مرحله ، اعدام را به خیاط تسلیم کنید. البته ممکن است بخواهید مرحله دوخت را نیز به خاطر بسپارید.

https://tarhestan.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

انواع کلاس طراحی لباس

به طور کلی ، هنر طراحی لباس در دو قسمت اصلی استفاده می شود:
1. Haute Couture سفارشی / تولید انحصاری
در اصطلاح کوتور ، "کوتور" به معنای بلند و "کوتور" به معنی دوخت و گلدوزی است. این اصطلاح به معنی "دوخت سطح بالا" استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع طراحی لباس سفارشی است و برای افراد خاصی مانند هنرمندان ، سیاستمداران و افراد مشهور دیگر انجام می شود. فقط افراد مشهور نیستند که از طراحان خیاطی سفارشی استفاده می کنند ، زیرا آنها سبک شخصی خود را نیز دارند که باید شخصی سازی کنند.
طراحانی که در این بخش کار می کنند لباس هایی متناسب با اندازه فرد مورد نظر تهیه می کنند. جای تعجب نیست که برای این لباس ها از برچسب قیمت استفاده نشده است. زیرا مشخص است که برای چنین مشتریانی ، قیمت کاملاً مشخص نیست و هیچ معیاری ندارد.
گفتنی است ، در زمینه مد ، هر ساله با آغاز فصل جدید مد (ژانویه و جولای) ، حداقل پنجاه نوع طراحی لباس (از لباس روز و شب) برای مشتری خاص به نمایش در می آید.

2. لباس آماده یا ماشینی (آماده پوشیدن / RTW)
در قسمت لباس های آماده ، طراحی لباس با استفاده از اندازه های استاندارد و برای تولید انبوه لباس انجام می شود. این لباس برای عموم مردم آماده است. یعنی همان لباسی که اکثر ما در فروشگاه ها و مزون ها داریم. لباس شما متناسب با شما نیست و در صورت مشاهده لباسی که لباس شما را در محل خود نگه می دارد ممکن است پوشیده شود. البته به یاد داشته باشید که این چیزی است که ارزان نیست!
همانطور که گفته شد ، طراحان لباس آماده استفاده از استاندارد هستند و به همین دلیل شما پس از دوخت این لباس ها را پیشرفت و اصلاح می کنید. در این بخش از الگوهای استاندارد ، چرخ خیاطی و روش های خیاطی و تولید سریع استفاده از آن. به همین دلیل هزینه و قیمت نهایی بسیار کمتر از دوخت سفارشی است.
برخی از مزون ها مانند مارک معروف Bread & Butter با وجود محدودیت های لباس طراحی شده اند اما در زمینه مد و طراحی در دسته لباس ها آماده هستند.
بخش طراحی لباس آماده نیز به دو دسته تقسیم می شود:
1) بخش طراحی
2) بخش تولید انبوه

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

معرفی کامل دانشگاه بیرونی

به گزارش توران پارس دانشگاه بیرونی  یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه به ویژه در زمینه پزشکی در ترکیه و سلامتی شما است. این دانشگاه که توسط امور اوقاف تاسیس شده است ، هر ساله متقاضیان بیشتری را در ترکیه میزبانی می کند. نکته ویژه در مورد University of Outdoor University بورسیه تحصیلی است که از طریق آزمون توسط دانشگاه شما انجام می شود و این امکان وجود دارد که در صورت پذیرش تحصیل در ترکیه ، در یکی از بهترین کیفیت های دانشگاه های خاص ترکیه با شهریه. کمتر به مطالعه ادامه دهید.

دانشگاه بیرونی به نام دانشمند مشهور ابوریحان بیرونی نامگذاری شده است که کار ارزنده ای در زمینه پزشکی ، نجوم ، داروسازی در ترکیه ، فیزیک و ... است. این دانشگاه دارای 6 دانشکده و 1 آموزش عالی فنی حرفه ای است که همه آنها می توانند در زمینه بهداشت فعالیت اصلی این دانشگاه از سال تحصیلی 2015-2014 آغاز شده است.

رتبه بندی بین المللی:

در سال 2020 ، دانشگاه خارجی دارای رتبه 6854 بین المللی و 131 ملی بود.

تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی در دانشگاه خارجی

دانشکده ها و رشته های موجود

- دانشکده مهندسی و علوم طبیعی:

* مهندسی رایانه

* مهندسی پزشکی

* معماری داخلی

* زیست شناسی مولکولی و ژنتیک

-دانشکده پزشکی:

* پزشکی

- دانشکده دندانپزشکی:

* دندانپزشکی (ترکی)

* دندانپزشکی (انگلیسی)

دانشکده داروسازی:

* داروشناسی

- دانشکده علوم تربیتی:

* آموزش انگلیسی

* آموزش پیش دبستانی

* آموزش مدارس خاص

* مشاور آموزشی و روانشناسی

- دانشکده علوم بهداشتی:

* فیزیوتراپی

* کمک های اضطراری و اولیه

* تغذیه

* تربیت فرزندان

* کار درمانی

* پرستاری

* متخصصان شنوایی سنجی

* مدیریت سلامت

* خدمات اجتماعی

* مامایی

گفتاردرمانی


- مدارک تحصیلی کاردانی (دو سال):

* اضطراری

* بهداشت دندان و دهان

* اتاق جراحی

* فناوری تجهیزات پزشکی

* پروتز دندان

* تربیت کودک

* دیالیز

* فیزیوتراپی

* بهداشت و ایمنی در محل کار

* مجوز اوروفیزیولوژی

* کمک نوآورانه


شرایط پذیرش برای دانشجویان کارشناسی بین المللی:
متقاضیانی که تحصیلات دبیرستان خود را به پایان رسانده اند و دیپلم خود را با دبیرستان ترکیه هماهنگ می کنند ، می توانند مطابق با قوانین تعیین شده توسط دانشگاه ثبت نام کنند.

امتحانات پذیرفته شده این دانشگاه SAT ، ACT ، GCE ، ABITUR ، آزمون YOS دانشگاه های استانبول ، مرمره و آنکارا ، دیپلم دبیرستان یا پیش دانشگاهی و شرکت در المپیادهای بین المللی است. متقاضیان ایرانی می توانند با استفاده از یک معلم دیپلم و دانشگاه علوم پزشکی حداقل 15 یا با شرکت در آزمون یوسف یک دانشگاه خاص در آزمون SAT شرکت کنند و حداقل نمره 1000 را کسب کنند و برای انتخاب نمره 40 در این دانشگاه کسب کنند. رشته. .

متقاضیان دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند باید مدرک زبان TOEFL با حداقل نمره 75 از 120 و برای تحصیل در دوره هایی که به زبان ترکی تدریس می شوند باید گواهی تومر ارائه دهند یا در آزمون معافیت دوره زبان دانشگاه شرکت کنند. در غیر این صورت شما باید دوره زبان خود را به پایان برسانید و سپس برای ادامه رشته وارد شوید.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی در یک دانشگاه بیرونی ترکیه:

* پزشکی: 23000 دلار

* دندانپزشکی (ترکی): 20000 دلار

* دندانپزشکی (انگلیسی): 20،000 دلار

* داروخانه: 15000 دلار

* مهندسی پزشکی: 11،500 دلار

* زیست شناسی مولکولی و ژنتیک: 11،500 دلار

* آموزش زبان انگلیسی: 8000 دلار

* پیش دبستانی: 8000 دلار

* آموزش اسناد ویژه: 8000 دلار

* مشاور آموزشی و روانشناسی: 11000 دلار

* فیزیوتراپی: 10،500 دلار

* تغذیه: 10،500 دلار

* تربیت فرزندان: 8000 دلار

* کاردرمانی: 8000 دلار

* پرستاری: 8000 دلار

* شنوایی سنجی: 10،500 دلار

* مدیریت سلامت: 8000 دلار

* خدمات اجتماعی: 8000 دلار

* مامایی: 8000 دلار

گفتاردرمانی: 8000 دلار

 

مدارک تحصیلی (دوسالانه): 6500 دلار

 

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در یک دانشگاه بیرونی ترکیه:

کارشناسی ارشد:

تغذیه و رژیم غذایی
آمار زیستی
مامایی
فیزیوتراپی و توان بخشی
پرستاری
جنین شناسی بالینی
ژنتیک پزشکی و مولکولی
آموزش ویژه
مشاوره روانشناسی
مدیریت سلامت

دکترا:
زنان و زایمان
داروخانه طراحی دارویی و توسعه دارویی
ژنتیک پزشکی و مولکولی
ارتودنسی
پریودنتولوژی
پروتزهای دندانی
مدیریت سلامت

کارشناسی ارشد بدون پایان نامه:

آمار زیستی

بهداشت و ایمنی در محل کار

آموزش ویژه

مشاوره

مدیریت سلامت

شرایط پذیرش دانشجویان خارجی در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا:

متقاضیان تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در یک دانشگاه خارجی باید مدارک زیر را تهیه کرده و سپس از طریق وب سایت دانشگاه ثبت نام کنند.

متقاضیان ALES ، GRE ، GMAT با حداقل نمره 55 برای مدرک دکترا ممکن است مورد نیاز باشد.

https://touranpars.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

جریان سفارش تولید محتوا متنی

اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور می کند سفارش تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از تولید محصولات محتوایی در ذهن ما تولید محتوا از نوع متن و نوشته شده است. آیا واقعاً فقط همین است و محتوا فقط سفارش تولید و تولید می شود و فقط با مواد متنی پایان می یابد؟

در پاسخ به س questionال اول ، قطعاً باید گفت که قطعاً چنین نیست و توصیه می شود قبل از خواندن این بخش ، قسمت استراتژی سفارش تولید و تولید تصادفی را مطالعه کرده و سپس این مقاله را ادامه دهید. زیرا ممکن است به این نتیجه برسید که در استراتژی داخلی خود نیازی به تولید خود و تهیه استراتژی خود با برون سپاری ندارید. بنابراین  سفارش تولید و تولید همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا وجود داشته باشد. اما اگر وجود داشت چطور؟ اگر بخواهید محتوای خود را بسازید چه می کنید؟ در ادامه این مقاله ، با شروع از مطالب مربوط به تولید محتوا ، سپس انواع قالب ها و قالب های محتوا و در آخر دستورالعمل های تولید محتوا را پیدا کنید. که خلاصه شده در نمودار جلوی این مرحله.

در مقاله زیر ، سوخت کافی برای مطالعه و پیشرفت در چرخه مطالب در اختیار شما قرار داد:

نیاز به تولید محتوا

اکنون که می دانیم چگونه محتوا تولید کنیم ، زمان بازی آن فرا رسیده است ، اما زمان نگه داشتن و قبل از تولید محصولات غذایی محتوا ، باید مواد لازم برای این سوپ را بدانیم و در مرحله اول ، کمی بیشتر از سوپ بدانیم شما می خواهید قبول کنید.

Avina Kaoshik در پاسخ به سوال محتوا چیست؟ بگویید: "محتوا هر چیزی است که به زندگی یک خواننده ارزش می بخشد." این ارزش ها برای کمک به مخاطب در انجام کار بهتر ، دقیق تر ، لبخند زدن ، سرگرمی و آموزش لازم است. » برخی دیگر محتوا را چنین تعریف می کنند: "محتوایی که اطلاعات را با هدف خاص از طریق کانال و به شکل خاصی به مخاطب می رساند." این تعریف دارای پنج م componentsلفه است:

نکته مهم در تولید محتوا

طبیعی است که بیشتر ما بعد از شروع کار به تولید محتوا فکر می کنیم و دوباره طبیعی است که سئو و رتبه بندی مناسب موتور جستجو یکی از اصلی ترین تجهیزات تولید محتوای وب سایت ما است ، اما همه اینها در یک مورد به طور رسمی تعداد بیشتری وجود دارد فروش و بنابراین تولید وبلاگ پیش تولید برای کسب و کار رتبه بندی و پس از آن باید انجام شود.

1) ابتدا ، اصول وب سایت شما باید کامل باشد ، در مورد ما ، با ما تماس بگیرید ، قوانین و مقررات و توضیحات محصول شرایطی دارند که اگر به آنها فکر نکنید ، از زمان خرید شما انجام شده است.

2) در حال حاضر ، محتوای وبلاگ دارای محتوای SEO محور است که هدف اصلی آن قرار گرفتن در صفحات اول گوگل و جذب مخاطب با کلیک بر روی آن است.

3) از ابتدا محتوای تألیفی تولید کنید؟ آیا می خواستید با مخاطب تعامل داشته باشید؟ اکنون که وب سایت شما به همین معناست ، شما باید آن را از طریق اعتماد به نفس کسب کنید.

4) تبلیغات در حال حاضر ، تبلیغ محتوا و محصولات شما است! شما اکنون از روش های مختلفی مانند رسانه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، گزارشگری و روش های بسیار مناسب برای معرفی و تبلیغات استفاده می کنید.

و فاجعه در کجا اتفاق افتاده است؟

فاجعه زمانی است که قبل از اتمام مراحل 1 ، 2 و 3 به آخرین مرحله ، یعنی تبلیغات بروید!

نکته مهم در تولید محتوا

وقت آن است که س nextال بعدی را بپرسیم:

کشف شد که این محتوا برای من مناسب است ، Ash تشخیص می دهد که این محتوا چیست و از چه قسمت ها و موادی تشکیل شده است. حالا شما باید این آش را بپزید ؟؟ چگونه محتوا تولید کنیم ؟؟ چگونه باید کاری انجام دهیم که مخاطب خانه ما بخواند ؟؟

چگونه مواد تولیدی مناسب ایجاد کنیم
ایده هایی برای تولید محتوای پیوند
تولید محتوا ، مانند هر فعالیت دیگری ، گسترش و گسترش می یابد و برای این منظور تمریناتی وجود دارد ، تمریناتی که به شما کمک می کند تا موضوعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کیفیت تولید در رابطه با سایر موضوعات توجه کنید. در پیوند زیر برخی از این تمرینات دیگر ذکر شده است:

تمریناتی برای ایده پردازی در سفارش تولید محتوا

در ادامه ، گام به گام ، نحوه تولید محتوا و نکاتی که برای تولید باید رعایت شوند را توضیح دهید:

قسمت 1: مطالب را بدانید
اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور می کند تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از تولید محصولات محتوایی در ذهن ما تولید محتوا از نوع متن و نوشته شده است. آیا واقعاً چنین است و آیا محتوا فقط به تولید محتوا محدود می شود؟ پاسخ قطعاً منفی است



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

هتل ترنج کیش می تواند اولین هتل دریایی ایران باشد که در حاشیه خلیج زیبای فارس واقع شده و انواع مختلفی برای نمایش دارد. این هتل پنج ستاره دارای 100 سوئیت روی آب و یک رستوران مجلل است. طراحی منحصر به فرد این هتل که به صورت ترنج در آبهای خلیج فارس انجام می شود ، توسط یک اسکله بین اتاق ها به ساحل متصل می شود. این سوئیت ها که در عمق یک کیلومتری دریا قرار دارند ، دارای اتاقهایی با موقعیت مکانی هستند و اگر اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران باشد ، ظاهر من را متفاوت می کند.

جاهای دیدنی کیش - جزیره کیش سالانه میلیون ها گردشگر را از داخل و خارج ایران تحت تأثیر جاذبه های دیدنی و تفسیری متن جذب می کند.

قیمت هتل ترنج کیش تا حد زیادی به اتاقی که دنبال آن بودید بستگی دارد و اگر می خواهید از هتل ترنج کیش در تهران یکی را انتخاب کنید ، اگر مجبور هستید این کار را در شهرهای نزدیک تر انجام دهید. این هتل در سال 2015 در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده است. هتل ترنج کیش از دو فاز تشکیل شده است. فاز اول با طراحی بت روی آب قرار دارد و فاز دوم به طور سنتی در ساحل جزیره ساخته می شود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در منطقه ای بکر و اکوسیستم واقع شده است ، بنابراین مهندس سعی دارد با رعایت تمام استانداردهای زیست محیطی از آن محافظت کند تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد کند و وارد این منطقه شود. کف تمام اتاقهای هتل ترنج کیش از شیشه ساخته شده است زیرا کف دریا از طریق آن دیده می شود. همچنین بالکن وجود دارد که طلوع و غروب آفتاب جزیره کیش را به راحتی مشاهده می کند. به غیر از اتاقهای روی آب ، 5 سوئیت دیگر نیز در مناطق 40 متری ، 60 متری و 120 متری در هتل وجود دارد که به ترتیب سوئیت تخت ، سلطنتی یک خوابه و یک خوابه نامیده می شوند و مجهز هستند با شرایط بسیار خوب رستوران هتل ترنج شامل رستوران خورشید و رستوران تاج است که کیفیت تحویل شما را دارد و می تواند مسافران را در انواع دیگر غذاهای دریایی ، غذاهای غیر دریایی و غذاهای بین المللی جای دهد.

اتاق های هتل ترنج کیش

کافه گلف یکی از کافی شاپ های مرحله دریا است که می تواند غذاهای غربی را نیز سرو کند. علاوه بر این ، در مرحله ساحل ، می توانید از رستوران ساحلی برای شام و ناهار و همچنین کافی شاپ ساحلی برای سفارش آب متن ، پیتزا و نوشیدنی متنوع استفاده کنید. لازم به ذکر است که رستوران ساحلی برای سفارش چای و قلیان نیز دارد. انتخاب مناسب خود را انجام دهید.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش
از جمله امکانات این هتل برای گردشگران تور کیش استخر ، سالن تنیس ، رستوران ، فضای سبز ، کرایه اتومبیل ، اینترنت بی سیم ، قایقرانی ، پیش سرویس ، رستوران فست فود ، خودپرداز ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، رستوران خارجی لباسشویی ، تاکسی خدمات ، آرایشگاه ، پارکینگ خصوصی و استخدام در فضای باز می تواند باشد. مهمترین خدمات رایگان موجود در هتل پنج ستاره تورنج کیش عبارتند از صبحانه ، ناهار ، نگهداری از کودکان ، انتقال رفت و برگشت به بیمارستان ، باشگاه بدنسازی ، والیبال ساحلی ، سرویس اتاق و دسترسی به اینترنت. هتل ترنج کیش با اطمینان از اینکه مراکز خرید را نیز در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید آنها را مجبور کنید ، خدمات روزانه ای را ارائه می دهد که خدمات رایگان به مهمانان ارائه می دهند.

امکانات هتل ترنج کیش

گردشگران همچنین می توانند از خدمات کلوپ ساحلی ، خانه بازی (بیلیارد ، هندبال ، هاکی روی هوا) و حمل و نقل با گاری های گلف استفاده کنند. گردشگری ، لندرور و اورژانس شمارنده از دیگر خدمات هتل ترنج برای راحتی و راحتی مسافران است.

 

نحوه رزرو اتاق هتل در ترنج کیش
برای اتاق های رزرو هتل ترنج ، اگر از طریق وب سایت هتل به آدرس toranj-hotel.com آنلاین استفاده می کنید. علاوه بر این ، هتل های این هتل در خدمات سایت مربوط به رزرو هتل نیز ارائه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا اسدی

به انتهای سال ۱۳۹۹ رسیدیم و همه در حال آماده کردن خود برای عید نوروز هستند. با توجه به این که سال ۲۰۲۱ میلادی نیز به تازگی شروع شده، یکی از سوالات مهمی که پرسیده می شود این است که رنگ لباس سال ۲۰۲۱ چیست؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را با رنگ سال آشنا کنیم و در رابطه با این رنگ توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این سوال بسیار مهم بپردازیم.

رنگ خاکستری و زرد

سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن به عنوان عجیب ترین و چالشی ترین سال در تاریخ شناخته می شود. در این سال همه کشورها درگیر انتشار و شیوع ویروس کرونا شدند و همین موضوع باعث شد تا سبک زندگی بشر دستخوش تغییر شود.

با اتمام سال ۲۰۲۰ و شروع سال جدید میلادی همه افراد در حوزه های مختلف تلاش کردند تا امسال را با امید تازه ای آغاز کنند. در زمینه مد نیز شاهد انتخاب رنگ زرد و خاکستری به عنوان رنگ های امید بخش و الهام بخش به عنوان رنگ های سال جدید هستیم.

 

اگر قصد دارید تا برای عید نوروز ۱۴۰۰ یک لباس متناسب با رنگ سال را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا از بین رنگ های موجود به سراغ رنگ زرد و خاکستری رفته و آن را خریداری کنید.

 مطمئن باشید که این ترکیب رنگ می تواند زیبایی و جلوه فوق العاده ای داشته باشد و طراحان مد در سراسر دنیا تلاش کردند تا لباس های فوق العاده زیبا و خاص را با این ترکیب رنگی زیبا و شگفت انگیز به وجود بیاورند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد