نکته هایی در مورد اکستنشن مو که باید بدانید
نوشته شده توسط : رضا اسدی

همان طور که از اسم آن مشخص است ، یکسری از موهای طبیعی و مصنوعی هستند که با متصل شدن به موهایتان حجم آنها را افزایش می دهند. اکستنشن مو انواع گوناگونی دارد. بعضی از آنها ارزان قیمت هستند و از الیاف مصنوعی درست شده ‌اند. و آنهایی هم که قیمت زیادتری دارند دارای شکلی زیبا و طبیعی‌تر هستند که از موهای واقعی و طبیعی به وجود آمده اند.

داشتن موها با حجم زیاد، آرزوی بسیاری، به خصوص افرادی که ظاهرشان برایشان مهم است دارد ؛ برای مثال بازیگران هالیوود. ولی ممکن است ندانید که در بین هنرپیشه ‌های هالیوودی که به نظر می آید موهای زیبا و پرپشتی دارند، کم نیستند آن هایی که برای دست پیدا کردن به هدف دلخواهشان از اکستنشن مو بهره گیری می ‌کنند. سئوال می کنید چرا و چگونه؟ آیا این کار مشکلاتی برایشان به همراه ندارد؟ آیا این کار در طولانی مدت سبب ریزش موی آن ها نخواهد شد؟ آن چه در ادامه مطالعه می کنید، جواب به همین سئوال های رایج در مورد اکستنشن مو می باشد. در ادامه با نکاتی که باید در مورد اکستنشن مو بدانید همراه ما باشید.

اکستنش مو برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند اکستنشن مو تنها برای خانم ‌ها درست می شود که می خواهند موهایشان را بلند کنند ولی این تنها کاربرد اکستنشن مو نمی باشد. اشخاصی که موهای نازک و کم ‌پشتی دارند هم این امکان برای آنها فراهم شده است تا با کمک این روش موهایشان را پرتر نمایند.

چگونه اکستنشن به مو متصل می گردد؟

اول آرایشگر موها را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد تا از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتی بدست آورد. به این شکل می‌ تواند به شما بگوید چه نوع اکستنشنی مناسب موی شما خواهد بود؛ اکستنشن طبیعی یا مصنوعی یا اینکه چه رنگی می بایست تهیه کنید. برای اینکه بتوان موها را متصل کرد بین 5 دقیقه تا 5 ساعت احتمال دارد زمان ببرد.

برای اینکه بتوان اکستنشن مو را متصل کنید 3 روش وجود دارد:

اکستنشن سرد:

در این روش از چسبی به اسم کراتین استفاده می ‌شود تا موی مصنوعی به ریشه مو اتصال پیدا کند. این چسب رنگی ندارد. در روش سایر اکستنشن سرد از حلقه ‌های فلزی بهره گیری می ‌کنند تا موی اضافه را به ریشه مو متصل نمایند. البته به طور معمول از این نوع حلقه برای موهای ضخیم بهره گیری می ‌کنند.

 اکستنشن گرم:

از پنسی گرم‌ در این روش استفاده می‌ کنند تا با کمک کراتین موی اضافه به موی اصلی متصل شود.

استفاده از کلیپس:

در این مدل موهای اضافه به گیره یا کلیپسی اتصال پیدا می کنند و به آسانی به مو متصل و از آن جدا می گردد.

از بین روش ‌ها ذکر شده اکستنشن سرد با موی طبیعی آسیب کم تری به مو وارد می کند و برای زمان طولانی‌ باقی خواهد ماند.

آیا اکستنشن مو با درد همراه است؟

نه، 1 روز پس از انجام این ‌کار به علت وزن موی اضافه ‌شده احتمال دارد اندکی شما را اذیت و یا ناراحت کند. در اولین شب هم خوابیدن با آن ها سخت است و احتمالا تصور کنید سنجاق سر لای موهایتان گیر کرده، ولی به مرور زمان به آن عادت می‌ کنید.

دوام اکستنشن مو چقدر است و ماندگاری آن چقدر طول می کشد؟

این به سرعت رشد موهای شما بستگی دارد. کیفیت موی اضافه‌ شده و چگونگی نگهداری و رسیدگی به آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. روزانه می بایست 2 بار صبح و شب موها را شانه بزنید. با این حال چنان چه موهای ضعیف و نازکی داشته باشید نباید بیشتر از 3 ماه اکستنشن را نگه دارید. در غیر این صورت می ‌تواند به ریشه موهای شما آسیب وارد کند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: