نکاتی که باید برای آرایش پوست گندمی در نظر داشته باشید
نوشته شده توسط : رضا اسدی

از آن جایی که رنگ پوست در نوع آرایش و رنگ آمیزی می توان تاثیر گذار باشد و با تطابق آن با رنگ چشم می تواند آرایش را زیباتر نشان دهد، با در نظر داشتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن زیادتر از صورتی می باشد و چشم قهوه ای به این شکل، میک آپ خود را می توانید به این شکل انجام دهید:

۱- اولین کاری که باید در اینجا انجام بدهید صاف و یکدست کردن صورت است که در اینجا به دلیل اینکه رنگ اصلی زیر ساخت پوست شما رنگ کرم دارد بنابر این می توان به آسانی می توان برای درست کردن یک رنگ پوست ایده آل اول حتما از یک ضد آفتاب مناسب با شماره ی ۱ یا ۲ استفاده کنید تا اندکی تن صورتی را به پوست شما اضافه کند و بعد از جذب کامل آن از کرم پودر یا پنکیک هایی که به رنگ پوست اصلی شما نزدیک است استفاده کنید تا به رنگ متعادلی که نه بیشتر زرد و نه زیاد صورتی است دست پیدا کنید.

۲- بعد از این که از یکدست کردن پوست صورت و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست در صورتی ک احتیاج به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشید اینکار را هماهنگ با رنگ ابرو بکنید و ابروها را به یک صورت در بیاورید و بعد با شانه ی ابرو آن ها را به سمت بالا شانه کنید.

۳- زدن سایه های کرم و طلایی بسیار روشن برای پوست های گندمی با رنگ چشم قهوه ای چهره را سرد و بی روح خواهد کرد پس توصیه ما برای سایه بهره گیری از 3 رنگ پایین می باشد که به چشم ها جذابیت زیادتری می دهد:

الف) سایه ی نقره ای. بعد از زدن سایه ی نقره ای برای زیر ساختار رنگ های نیلی و آبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست خیلی جذاب و زیبا می کند.

ب) برای سایه در پشت پلک می توانید از رنگ های بژ استفاده کنید. این رنگ فقط به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می دهد.

ج) بعضی وقتها هم می توانید در کنار سایه ی لاجوردی و نقره ای از مقدار اندکی رنگ های سرمه ای مات و یا بنفش هم بهره گیری کنید.

4- برای خط چشم کشیدن بهتر است از خط چشم های پودری و سایه ای که به رنگ خاکستری تیره می باشد و یا مدادهای مشکی مات و خشک بهره گیری کنید و به صورت هاله ای کمرنگ در گوشه و لابه لای پلک های بالا و در صورت درشتی چشم پلک های زیر نیز بکشید و بهتر است با این رنگ پوست از خط چشم مشکی خیلی براق و مایع بهره گیری نکنید.

5- رژ لب ها را هم در صورت استفاده از سایه های بژ، خیلی مات و کمرنگ و در تیم کرم و شکلاتی انتخاب کنید و چنان چه تمایل به استفاده از سایه های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که می تواند هم خیلی کمرنگ و یا پر رنگ باشد.

6- رژ گونه را بر حسب رژ لب ها انتخاب نموده و حتما بعد از تمام شدن میک آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آن ها را مات و محو کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/face-attire/tricks3-makeup-bran.html

 





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: