قیمت هتل ترنج کیش
نوشته شده توسط : رضا اسدی

هتل ترنج کیش می تواند اولین هتل دریایی ایران باشد که در حاشیه خلیج زیبای فارس واقع شده و انواع مختلفی برای نمایش دارد. این هتل پنج ستاره دارای 100 سوئیت روی آب و یک رستوران مجلل است. طراحی منحصر به فرد این هتل که به صورت ترنج در آبهای خلیج فارس انجام می شود ، توسط یک اسکله بین اتاق ها به ساحل متصل می شود. این سوئیت ها که در عمق یک کیلومتری دریا قرار دارند ، دارای اتاقهایی با موقعیت مکانی هستند و اگر اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران باشد ، ظاهر من را متفاوت می کند.

جاهای دیدنی کیش - جزیره کیش سالانه میلیون ها گردشگر را از داخل و خارج ایران تحت تأثیر جاذبه های دیدنی و تفسیری متن جذب می کند.

قیمت هتل ترنج کیش تا حد زیادی به اتاقی که دنبال آن بودید بستگی دارد و اگر می خواهید از هتل ترنج کیش در تهران یکی را انتخاب کنید ، اگر مجبور هستید این کار را در شهرهای نزدیک تر انجام دهید. این هتل در سال 2015 در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده است. هتل ترنج کیش از دو فاز تشکیل شده است. فاز اول با طراحی بت روی آب قرار دارد و فاز دوم به طور سنتی در ساحل جزیره ساخته می شود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در منطقه ای بکر و اکوسیستم واقع شده است ، بنابراین مهندس سعی دارد با رعایت تمام استانداردهای زیست محیطی از آن محافظت کند تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد کند و وارد این منطقه شود. کف تمام اتاقهای هتل ترنج کیش از شیشه ساخته شده است زیرا کف دریا از طریق آن دیده می شود. همچنین بالکن وجود دارد که طلوع و غروب آفتاب جزیره کیش را به راحتی مشاهده می کند. به غیر از اتاقهای روی آب ، 5 سوئیت دیگر نیز در مناطق 40 متری ، 60 متری و 120 متری در هتل وجود دارد که به ترتیب سوئیت تخت ، سلطنتی یک خوابه و یک خوابه نامیده می شوند و مجهز هستند با شرایط بسیار خوب رستوران هتل ترنج شامل رستوران خورشید و رستوران تاج است که کیفیت تحویل شما را دارد و می تواند مسافران را در انواع دیگر غذاهای دریایی ، غذاهای غیر دریایی و غذاهای بین المللی جای دهد.

اتاق های هتل ترنج کیش

کافه گلف یکی از کافی شاپ های مرحله دریا است که می تواند غذاهای غربی را نیز سرو کند. علاوه بر این ، در مرحله ساحل ، می توانید از رستوران ساحلی برای شام و ناهار و همچنین کافی شاپ ساحلی برای سفارش آب متن ، پیتزا و نوشیدنی متنوع استفاده کنید. لازم به ذکر است که رستوران ساحلی برای سفارش چای و قلیان نیز دارد. انتخاب مناسب خود را انجام دهید.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش
از جمله امکانات این هتل برای گردشگران تور کیش استخر ، سالن تنیس ، رستوران ، فضای سبز ، کرایه اتومبیل ، اینترنت بی سیم ، قایقرانی ، پیش سرویس ، رستوران فست فود ، خودپرداز ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، رستوران خارجی لباسشویی ، تاکسی خدمات ، آرایشگاه ، پارکینگ خصوصی و استخدام در فضای باز می تواند باشد. مهمترین خدمات رایگان موجود در هتل پنج ستاره تورنج کیش عبارتند از صبحانه ، ناهار ، نگهداری از کودکان ، انتقال رفت و برگشت به بیمارستان ، باشگاه بدنسازی ، والیبال ساحلی ، سرویس اتاق و دسترسی به اینترنت. هتل ترنج کیش با اطمینان از اینکه مراکز خرید را نیز در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید آنها را مجبور کنید ، خدمات روزانه ای را ارائه می دهد که خدمات رایگان به مهمانان ارائه می دهند.

امکانات هتل ترنج کیش

گردشگران همچنین می توانند از خدمات کلوپ ساحلی ، خانه بازی (بیلیارد ، هندبال ، هاکی روی هوا) و حمل و نقل با گاری های گلف استفاده کنند. گردشگری ، لندرور و اورژانس شمارنده از دیگر خدمات هتل ترنج برای راحتی و راحتی مسافران است.

 

نحوه رزرو اتاق هتل در ترنج کیش
برای اتاق های رزرو هتل ترنج ، اگر از طریق وب سایت هتل به آدرس toranj-hotel.com آنلاین استفاده می کنید. علاوه بر این ، هتل های این هتل در خدمات سایت مربوط به رزرو هتل نیز ارائه می شود.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: